Digital Transformation Solutions > Hippo Video

קבלת מכתבי פניה מאת מועמדים – בוידאו

מעוניינים לשלוח אימייל וידאו במקום לכתוב באריכות? להעביר מסר שבו יש לניואנסים קטנים חשיבות רבה? זה אפשרי, גם בסביבה הדיגיטלית, הקרה והמרוחקת. אך אינכם מעוניינים לשמור קבצי וידאו רבים וכבדים על הדיסק המקומי, וממילא לא ניתן לצרף קבצי וידאו כבדים לאימיילים.  Hippo Video היא פלטפורמת ענן SaaS המאפשרת הקלטת וידאו לצורך שילוב בתוכנות דואר אלקטרוני כגון Gmail, Outlook365, ותוכנות דיוור לצרכים שיווקיים. שילוב הוידאו מבוצע באמצעות שמירתו בענן בסביבת Amazon Web Services מאובטחת, והדבקה (Paste) של קישור אל אותו וידאו בגוף האימייל. קישור זה כולל מפתחות (טוקנים) מורכבים השומרים על פרטיות הוידאו – שלחו אותו אך ורק אל הנמענים הרצויים.

איך זה עובד?

התחלתם אימייל חדש? לחצתם על הכפתור של Hippo Video באאוטלוק או בג’ימייל? הקלטתם את עצמכם? הדבקתם בתוך האימייל? נמען הדיוור יקבל את האימייל ובו צלמית הוידאו והקישור אליו. לחיצה אל הקישור תעביר אותו אל “דף הנחיתה” האישי שלכם, בו ניתן לצפות במסר הוידאו שלכם, וגם להשיב לכם באמצעות מסר וידאו.  כל שעליכם לעשות על מנת לאפשר את הפעולות הללו הוא:

  1. להצטרף לשירות Hippo Video, החל בתקופת ניסיון חינמית.
  2. להקים “דף נחיתה” אישי אליו יועבר נמען האימייל לצפיה בהודעתכם.
  3. לציין בדף הנחיתה האישי את שמכם בעברית ובאנגלית, את אתר האינטרנט שלכם, ולכלול אפשרות להשיב לכם באמצעות וידאו (אופציונלי).
  4. להתקין את תוסף Hippo Video עבור דפדפן Chrome לצורך הקלטה ידידותית של מסרים.

זה הכל, ובכל אלה תוכלו לקבל סיוע בעברית, וללא תשלום. Corpocheck מקדמת את תפוצת Video Hippo בישראל, ומתוגמלת על ידה באופן ישיר, ללא החלת עלות על המשתמשים. נצלו זאת!

לתמיכה:

Add Your Video Cover! It´s Much Cooler.
1. Watch this 30-seconds video.
2. Click the button "Record Your Video".
3. When you finish recording your video, COPY it and...

אינטגרציה עם

Scroll to top
Skip to content