Digital Transformation Solutions > Hippo Video

תמיכה בעברית

מעוניינים לשלוח אימייל וידאו במקום לכתוב באריכות? להעביר מסר שבו יש לניואנסים קטנים חשיבות רבה? זה אפשרי, גם בסביבה הדיגיטלית, הקרה והמרוחקת. אך אינכם מעוניינים לשמור קבצי וידאו רבים וכבדים על הדיסק המקומי, וממילא לא ניתן לצרף קבצי וידאו כבדים לאימיילים.  Hippo Video היא פלטפורמת ענן SaaS המאפשרת הקלטת וידאו לצורך שילוב בתוכנות דואר אלקטרוני כגון Gmail, Outlook365, ותוכנות דיוור לצרכים שיווקיים. שילוב הוידאו מבוצע באמצעות שמירתו בענן בסביבת Amazon Web Services מאובטחת, והדבקה (Paste) של קישור אל אותו וידאו בגוף האימייל. קישור זה כולל מפתחות (טוקנים) מורכבים השומרים על פרטיות הוידאו – שלחו אותו אך ורק אל הנמענים הרצויים.

איך זה עובד?

התחלתם אימייל חדש? לחצתם על הכפתור של Hippo Video באאוטלוק או בג’ימייל? הקלטתם את עצמכם? הדבקתם בתוך האימייל? נמען הדיוור יקבל את האימייל ובו צלמית הוידאו והקישור אליו. לחיצה אל הקישור תעביר אותו אל הדף האישי שלכם, בו ניתן לצפות במסר הוידאו שלכם, וגם להשיב לכם באמצעות מסר וידאו.  הפעולות העיקריות שעליכם לעשות על מנת לאפשר זאת הן:

  1. להצטרף לשירות Hippo Video, החל בתקופת ניסיון חינמית.
  2. להקים דף וידאו אישי, כולל לוגו וקישור אל אתר האינטרנט שלכם, ולכלול בו אפשרות להשיב לכם באמצעות וידאו (אופציונלי).
  3. להתקין את תוסף Hippo Video עבור דפדפן Chrome לצורך הקלטה ידידותית של מסרים.

לקוחות עסקיים מוזמנים לקבל סיוע ראשוני בעברית, וללא תשלום.  Corpocheck מתוגמלת על ידי Hippo Video עבור פעילותה ללא החלת עלות על המשתמשים. נצלו זאת! אין באמור משום המלצה שפתרון וידאומייל כלשהו יתאים לצרכיכם, ו-Corpocheck אינה מהווה צד להתקשרות עם ספקית שירות וידאומייל כלשהי.

לתמיכה:

אינטגרציה עם

Scroll to top
Skip to content